• مشهد_میدان جانباز_مجتمع تجاری اداری پاژ_ساختمان اداری2_واحد1003

تماس با ما

051-37057053

ایمیل

info@karnodesign.com

ساعات کاری

شنبه تا چهارشنبه 8 تا 15

طراحی سه بعدی کف

طراحی سه بعدی کف

طراحی سه بعدی کف

آیا به دنبال کفپوشی واقعاً منحصر به فرد برای خانه‌ یا محل کار خود هستید؟ آیا تمایل دارید خارج از چارچوب فکر کنید و آیا به نوآوری‌های خلاقانه و هنر علاقه‌مندید؟

اگر چنین است ما به شما اجرای سه بعدی کف را پیشنهاد می‌دهیم. با طراحی سه بعدی کف، محل سکونت یا محل کار شما خاص خواهد شد.  

 ممکن است درک این اصطلاح  به خودی خود عجیب به نظر برسد و چنین سؤالی را در ذهن افراد به وجود آورد که چگونه یک کف می‌تواند سه بعدی باشد.

اکنون در این مقاله با ما همراه باشید تا طراحی سه بعدی کف را به شما توضیح دهیم.

مراحل طراحی سه بعدی کف:

در این قسمت از زیر عنوان، مراحل طراحی سه بعدی کف را به شما توضیح خواهیم داد.  

تمیز کردن سطح کف اصلی:

در ابتدا باید کف را از نظر رطوبت بررسی کنید، سپس آن را آماده نمائید. کف باید به صورت کامل، تمیز گردد و هیچ‌گونه گردوغباری روی آن نباشد. درواقع، سطح کف باید کاملاً صاف باشد. سطح رطوبت در اتاق نیز باید بسیار کم باشد تا از پوسته شدن کف جدید در مدت کوتاهی پس از نصب جلوگیری گردد.

 انتخاب طرح و اجرای آن:

پس از تمیز شدن کف اصلی و انجام مراحل اولیه باید طراحی 3 بعدی کف اجرا گردد. در این مرحله شما می‌توانید هر طرح و تصویری را که می‌خواهید انتخاب نمائید. تصاویر انتخابی شما می‌تواند هر چیزی باشد. از جمله: عکس‌های یک جنگل عمیق، گل‌ها یا حتی زندگی دریایی در زیر آب. تخیل شما واقعاً می‌تواند در این نوع کف اجرا گردد.

اجرای پلی اورتان یا اپوکسی:

پس از قرار دادن تصویر، کار هنوز تمام نشده است. مرحله‌ی بعدی شامل اعمال چند لایه پلی اورتان یا یک اپوکسی دو جزئی است. از آنجایی که این لایه شفاف است، باید کاملاً تمیز باشد. درواقع، در اجرای سه بعدی کف، تصویر زیر به وضوح نشان داده می‌شود، اما توهم عمق وجود دارد، بنابراین، کف به عنوان سه بعدی درک می‌شود. این گونه است که اثرات واقعی و شگفت انگیز کفپوش سه بعدی به دست می‌آید.

برای تکمیل طراحی کف نیز، یک لایه لاک محافظ برای افزایش دوام می‌تواند اعمال شود. این امر می‌تواند به محافظت از کفپوش جدید شما در برابر سایش و آسیب و سایر آسیب‌ها کمک نماید و همچنین می‌تواند تمیز نگه داشتن کفپوش‌های شما را آسان تر کند.

به یاد داشته باشید که این فرآیند نصب ممکن است به اندازه‌ی کافی ساده به نظر برسد، اما حقیقت این است که زمان و تخصص لازم است. در واقع، چند روز طول می کشد تا این کفپوش به درستی نصب شود تا نتایج عالی و طولانی مدت داشته باشد.

مزایای طراحی سه بعدی کف:

کفپوش اپوکسی سه بعدی به دلایل مختلفی محبوبیت پیدا کرده است. مطمئناً، در طراحی سه بعدی، کف به‌طور شگفت‌آوری واقعی به نظر می‌رسد. اما، مزایای دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید. در ادامه به این مزایا اشاره می‌نمائیم.

  • این کفپوش به دلیل استحکام فوق العاده اپوکسی در برابر سفید کننده‌ها و پاک کننده‌ها بسیار بادوام است. یک کفپوش سه بعدی با نصب و مراقبت مناسب می‌تواند 15 سال یا بیشتر دوام بیاورد و به همان زیبایی روزی که در جای خود قرار داده شده است به نظر برسد.
  • این طبقات صاف و مسطح هستند و هیچ درز و شکافی ندارند. این یکنواختی، نگهداری از کف را آسان می‌کند. زیرا مواد شیمیایی، آب یا کثیفی را جذب نمی‌کند.
  • موادی که در این کفپوش استفاده می‌شود، می‌تواند به دفع باکتری‌ها کمک کند. این کفپوش‌ها مستعد جمع آوری گرد و غبار نیستند. به علاوه، این مواد نیز ایمن در نظر گرفته می‌شوند، زیرا بخار یا بو منتشر نمی‌کنند و حتی در برابر آتش نیز مقاوم هستند.

قبل از طراحی و اجرای سه بعدی کف باید چه مواردی رعایت شود؟

تا اینجا، کفپوش سه بعدی بسیار شگفت انگیز به نظر می‌رسد، اینطور نیست؟ بادوام است و همچنین تمیز کردن و نگهداری آن آسان است و به شما این فرصت را می‌دهد که طرح‌های منحصر به فردی را انتخاب نمائید. اما قبل از اینکه تصمیم نهایی را برای نصب کف سه بعدی بگیرید، باید به چند مورد توجه نمائید.

استخدام افراد حرفه‌ای:

یکی از معایب کفپوش سه بعدی، گران بودن آن است. شما باید افرادی را استخدام کنید که واقعاً می‌دانند چه کاری انجام ‌دهند و ابزارها و مواد لازم برای آماده‌سازی کف‌های شما را دارند. افراد حرفه‌ای تصویر را طوری قرار می‌دهند که یکپارچه و بدون لک باشد. یک مشکل بزرگ نیز این است که یافتن این متخصصان دشوار است. شرکت‌های زیادی برای نصب کفپوش‌های سه بعدی وجود ندارند که گزینه‌های کفپوش سه بعدی را ارائه دهند. بنابراین، می‌توانید برای اجرای این کار با پشتیبانان و کارشناسان ما تماس بگیرید تا پس از دریافت اطلاعات لازم، طراحی سه بعدی کف را مطابق با سلیقه‌ی شما انجام دهند.

زمان دادن:

همچنین، هنگامی که همه‌ی لایه‌ها در جای خود قرار گرفتند، قبل از اینکه بتوانید روی آن راه بروید، کف باید کاملاً خشک شود و این ممکن است تا یک هفته طول بکشد. بله! برخلاف سایر کف‌پوش‌هایی که می‌توانند بسیار کارآمدتر نصب شوند، باید تمهیداتی را انجام دهید تا از اتاقی که چندین روز روی آن کار می‌شود، هنگام نصب کف‌های سه بعدی جلوگیری کنید.

عدم حذف و جایگزینی آن:  

نکته‌ی دیگری که باید در مورد آن فکر کنید این است که کفپوش سه بعدی ممکن است چیزی باشد که شما دوست دارید، اما ممکن است برای همه‌ی افراد جذاب نباشد و پس از نصب، حذف و جایگزینی آن می‌تواند دشوار، پرهزینه و زمان‌بر باشد. اگر به ارزش بلندمدت ملک خود فکر می‌کنید، از جمله اینکه وقتی تصمیم به نقل مکان می‌گیرید چقدر فروش آن آسان خواهد بود، در نظر داشته باشید که کف شما ممکن است برای خریداران راهگشا باشد.

سرد بودن کف‌های سه بعدی:

در نهایت، کف‌های سه‌بعدی می‌توانند زیر پای شما سرد باشند، مانند: بتن یا کاشی و ممکن است برای اتاق‌هایی که می‌خواهید کف آن اتاق گرم‌تر باشد، همانند: اتاق خواب، مناسب نباشد. در نتیجه، اگر به دنبال کفپوشی هستید که بتواند گرما را در خود نگه دارد و در کاهش هزینه‌های انرژی تأثیر داشته باشد، این محصول گزینه‌ی مناسبی نخواهد بود.

نگران نباشید، گزینه های کفپوش زیبای دیگری نیز موجود است!

مطمئناً، کفپوش سه بعدی با طراحی‌های چشم نواز و توهم عمق، بسیار شگفت انگیز است. اما آیا عملی است؟ نه در همه‌ی اتاق‌ها و نه در همه‌ی خانه‌ها. خوشبختانه، با این حال، گزینه‌های کفپوش دوست‌داشتنی زیادی، از کاشی گرفته تا لمینت، وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب نمائید. این‌ها به افزایش ارزش خانه‌ی شما کمک می‌کنند. زیرا جذاب هستند و نگهداری آسان و ماندگاری طولانی‌ای دارند.

سخن آخر:‌

شما می‌توانید برای اجرای کف کاذب و کف‌های سه بعدی همین الآن تلفن خود را برداشته و با کارشناسان ما تماس بگیرید. کارشناسان ما به تمامی سؤالات شما پاسخ داده و به شما کمک می‌کنند تا بتوانید انتخاب درستی را اخذ نمائید و بهترین کف کاذب را انتخاب کنید.

امید است که این مقاله مورد رضایت شما قرار گرفته باشد. منتظر مقالات و به‌روزرسانی‌های بعدی ما باشید و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در دیدگاه این محتوا با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات ما


آشنایی با دکوراسیون داخلی منزل
  • 17
  • ژانویه
  • آشنایی با دکوراسیون داخلی منزل

    شرکت فنی و مهندسی کارنو دیزاین در این مقاله قصد دارد که به مبحث دکوراسیون داخلی منزل بپردازد. امروزه دکوراسیون داخلی منازل ...

    آشنایی با دیزاین داخلی خانه
  • 31
  • ژانویه
  • آشنایی با دیزاین داخلی خانه

    دیزاین داخلی خانه می‌تواند یک فرآیند فوق‌العاده سرگرم‌کننده باشد، اما می‌تواند یک فرآیند دلهره‌آور نیز باشد. به هر حال، تصمیمات زیادی برای ...

    شیشه هوشمند چیست
  • 3
  • فوریه
  • شیشه هوشمند چیست

    همان‌طور که می‌دانید امروزه به علت پیشرفت فناوری ما شاهد هوشمند سازی در اغلب امور هستیم. از جمله: هوشمند سازی ساختمان‌ها، هوشمند ...

    روش هایی برای طراحی منزل با چوب
  • 14
  • فوریه
  • روش هایی برای طراحی منزل با چوب

    اگر خانه‌تان را ساخته‌اید و نمی‌دانید که چه چیزی می‌توانید به آن بدهید، وقت آن است که به ایده‌های طراحی منزل با ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    989158900714+

    ادرس

    مشهد: میدان جانباز، مجتمع تجاری اداری پاژ، ساختمان اداری 2، طبقه دهم، واحد 1003

    پست الکترونیک

    info@karnodesign.com

    برچسب ها